czwartek, 15 lipca 2010

reklama - Stajenka, czyli alien tworzy, alien poleca

Przepraszam wszystkich za ten mały dystraktor :)
Nie, to nie jest nowy rozdział :) Nowy rozdział pojawi się jakoś na dniach, dokładnie nie powiem, bo to zależy od weny.
Chciałam za to zareklamowac blog, który dopiero tworzę. Miałam już wcześniej dwa podejścia do blogowania - recencje anime i wynurzenia filozoficzne. Żadne nie wypaliło. To trzecie (hmm.. w sumie czwarte) podejście jednak ma trochę większą przyszłość, z racji tego, że obraca się w świecie fandomu, z przewagą tego Narutowego, a fandom to coś, co alienki lubią najbardziej.
Cóż mogę powiedzieć? Zapraszam :)
http://alien-stajenka.blogspot.com/

3 komentarze:

Giru pisze...

Niech wena cię szybko najdzie, z chęcią oddałabym ci resztki mojej <3
Oczywiście zajrzę na bloga :)
Przy okazji, chciałabym poinformować, iż u mnie pojawiła się nowa notka :)

Giru pisze...

Nie ma za co :*
A co do powiadamiania, będzie problem. Bo nie używam gadu gadu. Mogłabym cię inaczej powiadamiać? Na blogu lub poprzez maila?
Chciałam też powiedzieć, że nie masz nawet pojęcia jak się cieszę, że podoba ci się moje opowiadanie. Myślałam że początki będą trudne, ale jestem wdzięczna że znajdują się osoby którym spodobało się to co piszę :)
Pozdrawiam :*

Giru pisze...

Tak więc ogłaszam, iż po dwóch dniach pojawił się u mnie 3 rozdział opowiadania :) Więc zapraszam! :D