niedziela, 3 października 2010

Konoha songs vol. 1

Co się dzieje, jak alien spotyka się z Kuroneko...? Dostajemy głupawki XD Taka głupawka jest gorsza od alkoholu, wierzcie nam. Szczęście tylko, że mam głuchych sąsiadów, którzy nie reagują na gwałcenie wokalne utworów Edyty Górniak i Celine Dion w programie do karaoke. Tak czy inaczej, potem poleciały openingi do różnych "bajek", takich jak Muminki, Gumisie, Smerfy, a stamtąd już do przeróbek niedaleko (Zobacz saaaaaaam, jak Naruto skacze tam i siam...).
Żeby nie przedłużać - oto rezultaty, enjoy:

1. Akatsuki Opowieści - śpiewane na melodię openingu do "Kaczych Opowieści"

Wciągną nas w przygody wir i kłopoty
Nasza broń to seksapil i erotyzm
Być albo nie być
Tu trzeba przeżyć
Deik! (uuu -uuu)
Płaszczyk w górę, szykuj Durex
Zetsu! (uuu-uuu)
Raz w nawozie, raz pod folią
Zetsu!

Czy-czy-czycha - Tobi w cieniu,
trzeba zmykać w okamgnieniu
Hej Uchiha, razem bracia


Itaś! (uuu-uuu)
Płaszczyk w górę, zwiąż go sznurem
Sasuś! (uuu-uuu)
Nim Kisame zrobi pranie
Sasuś! (uuu-uuu)

A więc dalej,
w wir przygody
Chodźmy! (uuu-uuu)

2. Tobi, ostatni Uchiha - śpiewane na melodię "Denver, ostatni dinozaur"

Raz dwa trzy hej!
Tobi ostatni Uchiha to jest kumpel sprzed milionów lat
Tobi zboczony Uchiha, żyje sobie pośród nas ot tak
To dwóch Uchihów wuj, tych popularnych w ch**
jego lubią też choć to lubieżny zwierz
Tobi ostatni Uchiha
Spróbuj zgadnąć co pod płaszczem ma!
Jak najprawdziwszy zbok szokuje nas co krok
Gdy w parku nagim ciałem swym przyciąga wzrok!
A najdziwniejsze jest że miewa ludzki gest
Nigdy nie bywa zły nie zgwałci nawet pchły
Tobi ostatni Uchiha to jest kumpel sprzed milionów lat
Tobi ostatni Uchiha zawsze dobry humor ma
Nasz Tobi

3. Naruto - ska, śpiewane na melodię "Makumba" Big Cyca

Mój ojciec Minato być królem wioski
ja mieszkać w Konoha przyjechać do Polski
Zeby studiować w waszym pięknym kraju
Sowińska mi tu jednak żyć nie daje
Ja uczyc sie ciężko waszego języka
I dostać raz w zęby gdy iść po ulicach
Polak to homofob, każdego zgnoi
I nikt tu nie lubić hard yaoi

Naruto, Naruto, Naruto-ska
Polska-Konoha, Konoha-Polska
Naruto, Naruto, Naruto-ska

Ja chcieć uciekać szykować do drogi
Lecz poznać chłopaka co ma piękne nogi
Ja pałać uczuciem i niemal paść trupem
I tak się Naruto zakochac w Sasuke
My często mieć seks przez kilka miesięcy
Rodzice z Konoha przysyłać prezenty
Ja ciągle studiować i uczyć do rana
Sasu się cieszyć z naszego mieszkania

Naruto, Naruto, Naruto-ska
Polska-Konoha, Konoha-Polska
Naruto, Naruto, Naruto-ska

Ja dużo pracować i wiele potrafić
lecz brat Sasuke sie o mnie martwić
i on się ciągle modlić do Boga
"Boże jedyny Naruto zachowaj"
Ja skończyć studia i robić kariera
My mieć samochód i bulteriera
Ja mieszkać tu długo i nie mieć pojęcia
czemu mnie ojciec Sasu nie chcieć na zięcia.

Naruto, Naruto, Naruto-ska
Polska-Konoha, Konoha-Polska
Naruto, Naruto, Naruto-ska
Naruto, Naruto uolelelele
Naruto, Naruto uolelelele
Naruto, Naruto uolelelele
Naruto, Naruto uolelelele
Naruto, Naruto, Naruto-ska
Polska-Konoha, Konoha-Polska
Naruto, Naruto, Naruto-ska

4. Sasuke już dawno... - śpiewane na melodię "Agnieszka już dawno..." Łez

Było ciepłe lato choć czasem padało
Dużo sake się piło i mało się spało
Tak zaczęła się wakacyjna przygoda
On wpadł jemu w oko, winna tu uroda.
Zakochani przy świetle księżyca nocami
Chodzili długimi, leśnymi ścieżkami
Tak mijały tygodnie lecz rozstania nadszedł czas
zawsze mówił jedno zdanie moje śliczne ty kochanie
Ostatniego dnia tych pamiętnych wakacji
Kochali się namiętnie w męskiej ubikacji
I przysięgli przed bogiem miłość wzajemną
Że za rok się spotkają i na zawsze ze sobą już
będą.


Tęsknił za nim i słał mu sms-y miłosne
W samotności przeżył jesień, zimę, wiosnę
Nie wytrzymał do wakacji postanowił go odwiedzić
Bo nie dostał już dawno od niego żadnej odpowiedzi
Gdy przyjechał wnet do niego po dość długiej podróży
Cieszył się że go zobaczy w końcu coś dla niego
znaczył
Lecz gdy on go tam zobaczył, prędziutko się schował
Drzwi mu starszy brat otworzył i tak mu perorował


Sasuke już dawno zapoznał się z brukiem
O tak o tak
Sasuke już dawno zapoznał się z brukiem
Sasuke już dawno zapoznał się z brukiem
O tak o tak
Sasuke już dawno zapoznał się z brukiem


Rozczarował się bo takie są zawody miłosne
Cierpiał całą jesień, zimę no i wiosnę
A gdy przeszło mu zupełnie pojechał na wakacje
W tamto miejsce by zobaczyć tę pamiętną ubikację
Tak się stało ze przypadkiem on też tam przyjechał
Wnet odważył się zagadać, w końcu ładnie się uśmiechał
I zapytał się czy w sercu jego jest jeszcze
Sasuke
Odpowiedział jednym zdaniem „Moje śliczne ty
kochanie”

Sasuke już dawno zapoznał się z brukiem
O tak o tak
Sasuke już dawno zapoznał się z brukiem
Sasuke już dawno zapoznał się z brukiem
O tak o tak
Sasuke już dawno zapoznał się z brukiem


PS: Notka niedługo, sprawdzajcie, bo nie znacie dnia ani godziny ;P

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

O jeżu kolczasty! Powinnyście częściej urządzać sobie głupawkowe spotkania skoro takie są tego efekty :D Co do głupawek bez alkoholu to wiem, że potrafią być gorsze. A najgorsze są już takie z przepracowania. Mózg zlasowany, prawie restart. Danych nie przyjmuje, głupawka tylko zostaje. I najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie da się tego wytłumaczyć spożyciem alkoholu ;D
No ale do meritum.
Moje drogie, to co odwaliłyście tutaj... No comment można by rzec. Ale nie rzeknę, bo skomentuję.
Na dzień dobry parsknęłam śmiechem: "Zobacz saaaaaaam, jak Naruto skacze tam i siam...". Dalej Akatsuki... Ja nie wiem co mam cytować. "Płaszczyk w górę, szykuj Durex" :D Leże i kwicze. Nie ma sensu cytować reszty, bo musiałabym całość, a to mija się z celem.
Dalej Tobi. No po prostu cały on. Przejrzałyście go na wskroś.
Przy Makumbie zdecydowanie odsunęłam kubek z herbatą.
"Ja pałać uczuciem i niemal paść trupem
I tak się Naruto zakochać w Sasuke"
Nie mówiąc o Sowińskiej, relacji zięciu-teściu i całej reszcie :D
"Sasuke już dawno..." Odstawienie herbaty, to był mój najlepszy pomysł tego ranka. Najlepsze zostawiłyście na koniec. Niby niewiele zmienione w tekście ale w kontekście Naruto i Sasuke, piosenka ma zupełnie inny wydźwięk :D
Ja czekam na więcej takich perełek. Dobrze Wam robi wspólne przebywanie ;) Mi też. Reszta mi zapewne przyklaśnie.
Bardzo Wam dziękuję za wesoły poranek niedzielny i czekam zatem na nową notkę, skoro już tak nam tu wygrażasz ;) (zaciera łapki)
Ściskam i niech wen czuwa :*
Daimon

Anonimowy pisze...

Hahaha! xD Ale mi humor poprawiłyście, wiecie? ^-^ Normalnie nie mogę :D
Po pierwsze, wasze gusta w sprawie bajek pozostawiam bez komentarza xD Szczerze powiedziawszy bardzo dużo oglądam bajek, a żadnej z wyżej wymienionych nie znam ;D
Po drugie, haha Tobi i Naruto wymiatają. Według mnie najlepsze piosenki xD Coś niesamowitego!
Musicie mi wybaczyć, że nie będę cytować, jednak byłabym wówczas zmuszona do wklejania całych tekstów, bo każda linijka i zwrotka mi się nieziemsko podobają! xD I nie ma co, Wasze przeróbki dołączają do mojej małej, chodź elitarnej kolekcji sasunaru ! ;D
och, ta makumba... xD
Gram szczerości - przeróbka Agnieszki nie trafiła mi do serca, jednak pozostałe nadrobiły tak, że nie mam nic do zarzucenia :)
Och, naprawdę nie mogę przestać się śmiać! :D Jesteście niemożliwe :D
Na koniec, nie wiem czy mi się zdaje, kochana Alien zmieniła wystrój :D Piękny, naprawdę pasuje idealnie. Ta gitara... aż chce się samemu ją wziąć do ręki i zagrać ;D Jeszcze taka drewniana. Nie znam się na gitarach, ale taka drewniana bardzo mi się podoba :D awww... no i nagłówek :D Wymiata.
Normalnie Jacyków i Wan zbledliby przy takiej stylizacji. Jestem pod ogromnym wrażeniem wystroju, waszej głupawki no i przede wszystkim przeróbek :D Z których się nadal nie mogę przestać śmiać! :D
Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział BC albo czegoś innego... ;)
Trzymam Cię za słowo i mam nadzieję, że ukaże się szybko.
Buziak dla Was :*
Koko

Anonimowy pisze...

Boże kobieto to jest świetne!! Podoba mi się przeróbka Agnieszki hehe nie ma co macie nizłe pomysły :) a "Naruto-ska" po prostu wymiata :D mam nadzieję że nie rzucisz słów na wiatr i rzeczywiście doczekam się szybko notki :)
Ubóstwiam Twojego bloga :D i Ciebie za to że go piszesz oczywiście:) życzę weny :*
Teme xD

Anonimowy pisze...

Dobre~~
Umarłam. Dziewczyny! Macie dar! Hahaha. Uśmiałam się. Przyjemnie słuchało mi się z nowym tekstem piosenki xD Piosenki już nigdy nie będą takie same xD


By Pazurek