wtorek, 14 maja 2013

Wiosenne porządki

Tak...
No i nadszedł czas odkurzenia bloga. Przy okazji przetrzepało się szablon, wypucowało linki i wymieniło nagłówek ;)
Przeglądałam dziś sobie dawne nagłówkowate obrazki, które wdzięcznie (lub nie) przez lata witały tu wszystkich mniej lub bardziej zbłąkanych czytelników.
Czy ktoś pamięta wszystkie? :)




















Zazwyczaj robiłam je sama, z wyjątkiem pierwszego, który jest, jak widać, niezmienionym obrazkiem, i szóstego od góry, który robiła Kuroneko, moja przyjaciółka w necie i w realu :)

Z wyznań pisarza - amatora:
Kusi. Nęci. Łyska bielą zachęcająco. Word, znaczy. To, że nie publikuję, nie znaczy, że nie mam czego i że nie zacznę.

Pozdrawiam :)

alien

7 komentarzy:

Do_ris pisze...

Ja będę czekać :)

maxiii pisze...

Ja też czekam i zaglądam czasami... Pozdrawiam

Erroay von Uchiha pisze...

Bardzo się z tego cieszę :)

gwiazdy na niebie pisze...

Czekamy, śledzimy ; )

meme pisze...

Dziękuję Wam wszystkim : )

Anonimowy pisze...

Witaj,
czekam, czekam i od czasu do czasu zaglądam, czy6 nie ma nowego rozdziału, jak i ponownie zaczynam czytać... Fajnie, że pokazałaś nagłówki jakie towarzyszyły opowiadaniu, znam tylko kilka z nich (bo od zeszłego roku tutaj jestem dopiero)...
Dużo weny życzę Tobie...
Pozdrawiam serdecznie Basia

Unknown pisze...

Ja także nie porzuciłam Cię i cały czas śledzę twe poczynania. Mam nadzieję, że wkrótce ukaże się kolejna część. Jednak zanim ją przeczytam prawdopodobnie będę musiała sobie przypomnieć ostatnie wydarzenia w opku, bo już większości zapomniałam.
Pozdrawiam