piątek, 3 czerwca 2011

O blogowaniu na wesoło

Witam :)
Żeby ożywić trochę blog, zamieszczam dziś efekty jednej z wielu twórczych głupawek ;D
Tym razem na ruszt wrzuciłyśmy z Kuroneko tematykę blogową i zapakowałysmy w melodie powszechnie (lub nie) znanych, polskich piosenek. Oto, co nam wyszło.
W kolejności powstawania:

1. "Pocałuj noc" Varius Manx, refren:

Spróbuj choć raz, wziąć pióro w garść!
I stworzyć tekst yaoi!
Zachwycić się słów magią tak,
Nim powiesz: Tak, to boli.

Lecz nie bądź tchórz!
Masz wenę – twórz!
Nie kasuj komentarzy.
Staw czoło snom,
a wygrasz spiż.
Skoncentruj się
I – pisz!


2. "Ona ma siłę" Varius Manx:

Zanim napiszesz, że
To był ostatni post
Zanim coś spłoszy przybytek sennych marzeń
Zastanów zastanów zastanów
Się choć raz

Zanim napiszesz, że
To był tylko Twój świat.
Zanim rozczarujesz swoich Czytelników
Skasuj wpierw, skasuj wpierw, skasuj wpierw
Świat ich snów.

Ref: Blogger ma siłę!
Nie wiesz jak wielką! Będzie wracać w snach długo.
I odrodzi się lekko.

3. "Baśka" Wilków (tutaj w jednym miejscu widnieją dwa nicki - to dlatego, że każda z nas śpiewała swoją wersję, z nickiem tej drugiej ;)):

Sanu miała fajny blog, Koko styl, Kuroi/a alien coś, co lubię.
Shoko czarowała humorem, choć w jej akcji co chwila się gubię.
Przy czytaniu Anju znikał ból.
Chociaż wiem, że chciała dać Saskowi dolną z dwóch ról.
Dream to pro, Virus mnie
Swym milczeniem wprawia w gniew
A Necronice była okej.

Ref: Twórcy yaoi
Ze swoimi blogami
Módlmy się wszyscy
By zostali z nami.

Arashi jeszcze uczy się, BlueBoy akcją ciągle zaskakuje
Daimon zadziwiła mnie ale ważne jest to, że próbuje
Siruwia się po nocach śni, tak jak Aris
Bo ich blogi puste od wielu dni
Homoviator – pomnik dlań! Inspiracja wszystkich pań.
A Revira poddała się.


To tyle ^_^ Jeśli ktoś chce się do ostatniej piosenki dopisać (albo zmodyfikować ją nieco), to proszę bardzo :D nie mamy nic przeciwko X)

Pozdrawiają:
alien i Kuroneko

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Genialne! No, coraz częściej mnie zadziwiasz swoją twórczością :p Mam nadzieję, że będzie tak dalej.
Wprowadziła bym tylko taką jedną, maleńką zmianę, zamiast:

,,że chciała dać Saskowi dolną z dwóch ról."

Napisała bym:

,, że Sasek uke miał być"

Ale to tylko taka moja mała zmiana :P
Reszta wam wyszła super :D
Pozdrawiam i czekam na jeszcze :D

.Damessa! pisze...

Pomysłowe, nie powiem xD Rozbawiłyście mnie. Właśnie wróciłam z kina z Piratów z Karaibów najnowszej części i nie myślałam że po żartach Jack' a Sparrowa z czegoś się jeszcze tak zaciesze :)
Chylę czoła ku geniuszom! Ale czy nie dało by się szybko jakiegoś nowego rozdziału z Saskiem i Naruu.. ?
*Mina zbitego psa* No dobra bo się rozpisałam, a przecież to nie żaden referat, czy też podanie do szkoły, chociaż patrząc na podanie w sumie nie można powiedzieć że jest dłuższą formą wypowiedzi.. No a ja znowu swoje.. To teraz już nie przedłużając bo przecież ludzie chcą już spać (nie wiem jak tam z yaoistkami.. bo one to może szukają kolejnych ofiar "czyt. seme i uke" do spiknięcia..) W każdym bądź razie .. Oyasumi!

ikuko pisze...

Baska była genialna. Mogę się założyć, ze same Wilki składały by przed wami pokłony : D naprawdę dobra robota :) czekam z niecierpliwością na rozdzialik :3

Daimon pisze...

O Matko! Kobiety! To jest świetne :D
Pierwsza piosenka napisana jakby na odwagę.

Ale żadne słowa tego nie opiszą
Co czuje debiutant pod ostrą krytyką
Dlatego zostaje ten lęk
Mimo że pomysł do głowy pcha się
(Lewe lewe loff - Kult) ;D

Z drugim całkowicie się zgadzam. Cały czas powtarzam, że niedokończone teksty bolą przez całe życie ;)

No i Baśka na koniec. Rozłożyłyście mnie totalnie :D No sama prawda, ujęłyście wszystko co trzeba. Nawet ja się załapałam na wers z moją tFórczością ;) Dobrze napisane, PRÓBUJE ;D
W związku z tym przypomniała mi się historia opowiadana laaata temu przez Olafa Lubaszenkę o początkach jego kariery. Opowiadał ojcu, jak to grał w filmie z... i tu pada nazwisko znanej aktorki, którego już nie pamiętam. Na to ojciec mu odpowiada: Synu, grać to może Al Pacino, ty po prostu występowałeś w tym filmie. ;D
I tak się właśnie czuję między Wami moi kochani ;)

Pięknie moje drogie, oby więcej takich głupawek Was dopadało :D

Ściskam mocno :*
Daimon

Deedwarda pisze...

Nie ma to jak wesołe podejście do pisania. Takie głupawkowe teksty cieszą każdego. Piszącego i czytającego.
Wesoło, wesoło ale ile w tym prawdy.
Całkowita, szczera prawda zawarta została w tych tekstach.
"Baśka" Wilków - *próbowała zaśpiewać, w ostatniej chwili uchyliła się przed lecącym w jej stronę kapciem* podoba mi się najbardziej. Brzmi prawie jak hymn sasunaru xDDD
Pozdrawiam i oby więcej tak wesołych chwil. xDD

Anonimowy pisze...

Piosenek Varius Manx nie znam, ale przyjemnie się czytało, bardzo lubię, jak przerabiacie piosenki, to też jest trudne, zwłaszcza, żeby zachować rymy i ogólny sens :) Kolędy mam na dysku, w specjalnym folderze, tak mi się podobały :D
O Baśka fajna xD ale w zasadzie Sanu, bo to od niej zaczyna się piosenka. I nie byłaby ona taka wyjątkowa, nie zaciekawiłaby mnie tak bardzo, gdyby jedno bardzo tajemnicze zdanie...
'"Baśka" Wilków (tutaj w jednym miejscu widnieją dwa nicki - to dlatego, że każda z nas śpiewała swoją wersję, z nickiem tej drugiej ;))'
Baaardzo chciałabym zobaczyć też wersję z dźwiękiem ;D w waszym wykonaniu oczywiście ;D
Nie czaję jedynie, co to znaczy pro xD i mam nadzieję, że Virus ruszy w końcu tyłek i zacznie pisać o! A Kuro też by się przydało nawiasem mówiąc, bo tylko jeden jej tekst miałam przyjemność czytać :)
No.
Czekam na BC alienku :*
Pozdrawiam :)
Koko

meme pisze...

Koko: i masz rację, ze nie czaisz, co to pro ; ) To określenie slangowe, używane głównie w środowisku graczy. Przypałętało się z angielskiego i oficjalnie nie jest w użyciu. Oznacza profesjonalistę.

Ma Ryś pisze...

juz myslałam ze tu nowy rozdział ;d wchodze namietnie i tu magia znika;p ale z piosenek miałam ubaw przedi ;p;p;p tylko sie mnie pytali czy wszystko jest ze mna ok? no bo kto z fotela nagle lezy pod biurkiem i się śmieje ? napewno nikt normalny xd

Hachisu pisze...

Świetna robota! Sama wiem z własnego doświadczenia, że przerobienie piosenki to nie taka prosta sprawa, więc chylę czoła. XD W sumie wszystkie teksty mi się podobają i ze wszystkimi się zgadzam, ale najbardziej zauroczyła mnie ostatnia piosenka. XD I zgadzam się z tym, że to mógłby być hymn SasuNaru. XD
Pozdrawiam. XD

ayanami pisze...

wzięła mnie czarna rozpacz po przeczytaniu tego opowiadania
bo okazało się ono stanowczo za krótkie jak na moje wymagania
ja chcę więcej!
historia mnie oczarowała, serio
czytałam już wiele blogów z opowiadaniami o zespole w którym jest Sasu i Naru i się zakochują i takie tam... ale ten jest najlepszy, bezkonkurencyjny.
trochę na początku denerwowała mnie interpunkcja, ale potem się poprawiła.
lost bohaterów mnie wciągnęły, Sasuke w Twoim wydaniu jest naprawdę świetny, zawsze jakoś na niego zwracam większą uwagę, może dlatego, że go strasznie nie lubię, a jeszcze mniej lubię, jak ktoś tworzy z niego tego "zimnego drania" nie dbając o przyczyny i powody. więc tu jest okej, a nawet lepiej.
co do Naru, to on jest w każdym wydaniu cudowny, już wystarczy, że to Naru. jego akurat kocham, mam hopla, uwielbiam itd. u Cb Naru jest cudowny.
Kushiny mi żal, biedna. Losy Sakury mnie intrygują, mam nadzieję, że teraz się wszystko wyjaśni, jak to było z Itachim. no właśnie... Itachi. jest u Cb naprawdę ciekawie zbudowany.
z niecierpliwością czekam na następny rozdział, mam nadzieję, że niebawem się pojawi, bo nie mogę się doczekać. w każdym razie to opo jest jednym z lepszych, jakie czytałam.
pozdrawiam i mam nadzieję, że powiadomisz mnie o nn?
jak-dzien-i-noc.blog.onet.pl
zapraszam też do siebie xD

Dream Winchester pisze...

Ale boskie te piosenki ;D. Jeszcze sobie tak puścić do tego muzyczkę i zamruczeć pod nosem (wolę na głos nie śpiewać xD).
Najbardziej spodobała mi się pozycja druga, chociaż w każdej jest to coś. I tak jak Koko, też chciałabym zobaczyć wersję z dźwiękiem w Waszym wykonaniu :D.
Długo nad tym siedziałyście, czy przyszło samo? Bo coś mi się wydaje, że takie układanie słów do melodii jest ciężkie :d. Niemniej - świetnie Wam to wyszło ;D.
Też nie wiedziałam, co oznacza pro ;x.
Ale gdy zapoznałam się z definicją, to stwierdziłam, że do złego nicku użyłyście tego określenia ;d.

Anonimowy pisze...

*usycha*

Revira pisze...

Ołć! To bolało. Teksty ogólnie genialne i zabawne, ale... ja się wcale nie poddałam! Z powodów osobistych nie byłam w stanie piać nowych notek, ale zamierzam w wakacje ten grzech odpokutować. Możecie mi wierzyć, gdybym się podła to albo bym usunęła bloga albo dała post z informacją o zawieszeniu ^^.
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejną notkę tutaj :)