niedziela, 21 września 2014

Cześć :)

Chciałam napisać tylko, że żyję i mam się dobrze :) Tyle się u mnie dzieje, że po prostu nie mam głowy do kontynuowania przygody z pisaniem. Jestem od niedawna szczęśliwą mężatką, a w grudniu zostanę mamą :) Zamiast pisania o relacjach męsko-męskich byłabym teraz zdolna co najwyżej do pisania o przebiegu ciąży ;) Nie uważam jednak, że wszystko idzie na marne. Dzięki pisaniu i prowadzeniu tego bloga poznałam wielu wspaniałych ludzi, za co jestem niezmiernie losowi wdzięczna. Pozdrawiam wszystkich, zwłaszcza wciąż piszących i życzę wam udanej drogi życia!

Buziak :*

8 komentarzy:

Kaori pisze...

Gratulacje ślubu i dzieciaczka :) Trzymaj się ciepło.

Anonimowy pisze...

Witam,
moje gratulacje ślubu, no i dzieciaczka, trzymaj się
choć mam nadzieję, że za jakiś czas wrócisz tutaj do pisania...
Pozdrawiam serdecznie Basia

James Kleptomaniac pisze...

Gratuluję ślubu i oby dziecko dobrze się chowało : )
Szczęścia i w ogóle pomyślności : )

Anonimowy pisze...

Najlepszego Alien <3

Raijin

Anonimowy pisze...

Hej!
Szukam kontaktu w takiej jednej sprawie. Jakbyś tutaj kiedyś wpadła i miała czas - napisz: may_l@o2.pl

Anonimowy pisze...

Hej,
autorko trafiłam kilka dni temu na Twój blog i och rewelacyjne opowiadanie, teksty, czytałam jednym tchem, nie potrafiłam się oderwać... żywię nadzieję, że wrócisz do nas za jakiś czas.....
Dużo weny życzę Tobie...
Pozdrawiam Agusia

Anonimowy pisze...

Hejeczka,
kochana, kochana cóż powiem szczerze, że zaglądam tutaj od czasu do czasu w nadzieji że chociaż jakiś mały tekścik się pojawi...
weny i chęci życzę...
Pozdrawiam serdecznie Basia

Anonimowy pisze...

Hejeczka,
kochana, powrócisz do nas? opowiadanie bardzo ciekawe i bardzo chciałabym przeczytać więcej...
Dużo weny życzę...
Pozdrawiam serdecznie Iza